O nama

Državni informacijski i komunikacijski sustav zaštite i spašavanja obavlja sljedeće poslove:

  • vezane za propise, sposobnosti, ljudske resurse i tehničko – tehnološku infrastrukturu sustava
  • uspostavu i nadzor besprekidnog rada i djelotvornog fukncioniranja sustava
  • koordinaciju, unaprjeđenje rada i pravodobnog obavljanja zadaća operativno – komunikacijskih centara 112
  • planiranje, koordiniranje, prikupljanje i obradu informacija, obavijesti i podataka zbog moguće potrebe uzbunjivanja i obavješćivanja građana, pravnih osoba, tijela državne uprave, spasilačkih službi, civilne zaštite, vatrogastva i drugih unutarnjih ustrojstvenih jedinica Državne uprave
  • definiranje i vođenje jedinstvene baze podataka operativnih snaga zaštite i spašavanja te pregleda događaja
  • planiranje, predlaganje i izradu tehničkih zahtjeva u postupku nabave roba i usluga
  • izgradnju, održavanje i eksploataciju potrebne informacijske i komunikacijske infrastrukture sustava
  • sudjelovanje u međunarodnoj suradnji na implementaciji europskih propisa u području zaštite i spašavanja
  • izradu prijedloga propisa iz svoje nadležnosti
  • pripremanje i provođenje strukovnog nadzora u području rada operativno – komunikacijskih centara
  • planiranje, predlaganje i provedba raznih vrsta i razina izobrazbe i treninga za službenike operativno – komunikacijskih centara i Službe za sustav 112
  • evaluacija usvojenih komunikacijskih znanja i vještina potrebnih operaterima operativno – komunikacijskih centara
  • osiguravanje uvjeta za rad Stožera zaštite i spašavanja Republike Hrvatske

Služba za sustav 112

Više

Služba za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju

Više

Državni centar zaštite i spašavanja

Više