×
Kontakt

Javna nabava

Prethodno savjetovanje - Elementi sustava za uzbunjivanje - Dubrovnik i FRISCO1-INTERREG Slovenija Hrvatska

17. srpnja 2017.

Grupa 2-Izvješće o provedenom prethodnom savjetovanju sa zainteresiranim gospodarskim subjektima za pripremu otvorenog postupka javne nabave 27. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (620.5 KiB)
Grupa 1-Izvješće o provedenom prethodnom savjetovanju sa zainteresiranim gospodarskim subjektima za pripremu otvorenog postupka javne nabave 27. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (514.6 KiB)
Grupa 1-Kriterij za odabir ponude 17. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (15.1 KiB)
Grupa 1-3-Kriteriji za kvalitativni odabir gospodarskih subjekata i uvjeti izvršenja ugovora 17. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (19.2 KiB)
Grupa 1-2-Opis predmeta nabave i tehničke specifikacije 17. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (46.5 KiB)
Grupa 1-1-Obavijest za prethodno savjetovanje 17. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (17.1 KiB)
Grupa 2-4-Kriterij za odabir ponuda-FRISCO1 17. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (79.6 KiB)
Grupa 2-3-Kriterij za kvalitativni odabir gospodarskih subjekata i uvjeti izvršenja Ugovora-FRISCO1 17. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (79.5 KiB)
Grupa 2-2-Opis predmeta nabave i tehničke specifikacije-FRISCO1 17. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (124.0 KiB)
Grupa 2-1-Obavijest za prethodno savjetovanje-FRISCO1 17. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (80.4 KiB)

 

Prethodno savjetovanje - postupak javne nabave za implementacije testiranja usluge e-poziv

11. srpnja 2017.

Izvješće o provedenom prethodnom savjetovanju sa zainteresiranim gospodarskim subjektima za pripremu javnog prikupljanja ponuda za postupak javne nabave implementacija testiranja usluge e-poziv 21. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (564.4 KiB)
Kriteriji za kvalitativni odabir gospodarskih subjekata 21. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (252.2 KiB)
Kriterij za odabir ponude e-call 21. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (409.2 KiB)
Obavijest o prethodnom savjetovanju sa zainteresiranim gospodarskim subjektima 21. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (154.0 KiB)
Opis predmeta nabave_ePoziv 21. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (75.0 KiB)
Posebni uvjeti za izvršenje ugovora e-call 21. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (52.2 KiB)
Tehnička specifikacija implementacija testiranja usluge ePoziv 21. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (114.0 KiB)

Prethodno savjetovanje - izrada prostorije za pušenje

10. srpnja 2017.

Prethodno savjetovanje - izrada prostorije za pušenje - POZIV 21. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (338.8 KiB)

Prethodno savjetovanje - nabava sustava za evidenciju radnog vremena i kontrolu ulaza/izlaza

10. srpnja

Prethodno savjetovanje - nabava sustava za evidenciju radnog vremena i kontrolu ulaza/izlaza - POZIV 21. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (380.3 KiB)

IZVJEŠĆE o prethodnom savjetovanju - nabava pumpe velikog kapaciteta sa pripadajućom opremom

20. travnja 2017.

IZVJEŠĆE o prethodnom savjetovanju - nabava pumpe velikog kapaciteta sa pripadajućom opremom 21. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (402.3 KiB)

Prethodno savjetovanje - nabava pumpe velikog kapaciteta sa pripadajućom opremom - POZIV 21. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (391.0 KiB)

Smještaj i prehrana vatrogasaca na dislokacijama

19. svibnja 2016.

Smještaj i prehrana vatrogasaca na dislokacijama - zahtjev za prikupljanje ponuda 21. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (132.6 KiB)

Sistematski pregledi za žene i muškarce

29. travnja 2016.

Sistematski pregledi za žene i muškarce – zahtjev za prikupljanje ponuda 21. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (157.7 KiB)
Pojašnjenje dokumentacije za nadmetanje 21. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (215.9 KiB)

 

Usluga smještaja i prehrana te najam dvorane u Splitu za provedbu projekta RECIPE

14. siječnja 2016.

Usluga smještaja i prehrana te najam dvorane u Splitu za provedbu projekta RECIPE - zahtjev za prikupljanje ponuda 21. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (115.7 KiB)
Pojašnjenje dokumentacije za nadmetanje 21. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (208.2 KiB)

Usluga prijevoza putnika i vozila trajektom

3. lipnja 2015.

Usluga prijevoza putnika i vozila trajektom - zahtjev za prikupljanje ponuda 21. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (235.0 KiB)

Smještaj i prehrana vatrogasaca na dislokacijama

14. svibnja 2015.

Smještaj i prehrana vatrogasaca na dislokacijama - zahtjev za prikupljanje ponuda 21. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (130.8 KiB)

 

Smještaj i prehrana osoba izvan DUZS-a

29. travnja 2015.

Smještaj i prehrana osoba izvan DUZS-a - zahtjev za prikupljanje ponuda 21. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (104.5 KiB)

 

Usluga prijevoza putnika i vozila trajektom

14. svibnja 2014.

Usluga prijevoza putnika i vozila trajektom - zahtjev za prikupljanje ponuda 21. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (256.0 KiB)

Smještaj i prehrana vatrogasaca na dislokacijama 2014. godine

14. svibnja 2014.

Smještaj i prehrana vatrogasaca na dislokacijama 2014. godine - zahtjev za prikupljanje ponuda 21. srpnja 2017.

Preuzmite dokument (145.8 KiB)

Plan nabave

2017. godina

Izmjena Plana nabave za 2017. godinu – br. 2

Izmjena Plana nabave za 2017. godinu – br. 1

Plan nabave za 2017. godinu (.pdf)

2016. godina

Izmjena Plana nabave za 2016. godinu – br. 2

Izmjena Plana nabave za 2016. godinu – br. 1

Plan nabave za 2016. godinu (.pdf)

Plan nabave od 1.1. do 31.3.2016. godine (.pdf)

2015. godina

Izmjena Plana nabave za 2015. godinu – br. 2

Izmjena Plana nabave za 2015. godinu – br. 1

Plan nabave za 2015. godinu (.pdf)

2014. godina

Izmjena Plana nabave za 2014. godinu – br. 2

Izmjena Plana nabave za 2014. godinu – br. 1

Plan nabave za 2014. godinu (.pdf)

2013. godina

Izmjena Plana nabave za 2013. godinu – br. 2

Izmjena Plana nabave za 2013. godinu – br. 1

Plan nabave za 2013. godinu (.pdf)

Registri ugovora i okvirnih sporazuma

2017.

Registar ugovora i okvirnih sporazuma za 2017. godinu (do 30.09.2017.) 17. listopada 2017.

Preuzmite dokument (221.0 KiB)

2016.

Registar ugovora i okvirnih sporazuma za 2016. godinu 10. listopada 2016.

Preuzmite dokument (289.4 KiB)

2015.

Registar ugovora i okvirnih sporazuma za 2015. godinu. 10. listopada 2016.

Preuzmite dokument (429.4 KiB)

2011.-2014.

Pregled ugovora o javnoj nabavi za period 2011 -2014. 20. siječnja 2015.

Preuzmite dokument (396.2 KiB)
Registar okvirnih sporazuma za period 2011 -2014. 20. siječnja 2015.

Preuzmite dokument (398.5 KiB)
Okvirni sporazumi i ugovori o javnoj nabavi sklopljeni temeljem okvirnog sporazuma 2012 god. 20. siječnja 2013.

Preuzmite dokument (40.6 KiB)
Ugovori o javnoj nabavi 2012 god. 20. siječnja 2013.

Preuzmite dokument (77.1 KiB)